... Wędrowcy po szlakach to jedna wielka rodzina

pomimo iż się nie znamy to każdy mijany człowiek jest pozdrawiany i zauważony. To oznaka szacunku którym warto obdarowywać."...

Uczyniliśmy tradycji zadość i jak co roku, wraz z jego początkiem ruszyliśmy w góry. Oto nasz sposób na spędzenie czasu, oto nasza metoda integracji w gronie znajomych związanych z Podarowane.pl .

Wędrowcy
Tym razem naszym łupem padły dwa szczyty. Pierwszy to Luboń Mały ze swoją wysokością 869 m n.p.m. Na rozgrzewkę „weszło” w nogi 200 metrów zniesienia. To żaden wyczyn – to przygoda. Warunki pogodowe 100% zimowe. Wokół nas piękna polska zima, taka jak należy. Wędrowaliśmy przez las wśród wysokich oszronionych drzew. Mroziło policzki, zawiewało po uszach, a my torowaliśmy ścieżkę idąc raz gęsiego, raz zbici w grupę. Biały krajobraz rozświetlał nasze uśmiechy...bo było wesoło. Pamiętamy proste powiedzenia, wiemy że śmiech to zdrowie! Plan był prosty – iść w kierunku Luboń Wielki, zdobyć ten szczyt leżący na wysokości 1022 m n.p.m., i rozpalić w wytyczonym tam miejscu ognisko. Drewno taszczyliśmy ze sobą. Po około siedmiu kilometrach maszerowania znaleźliśmy się w kluczowym punkcie wycieczki.

Z naturą nie wygrasz – wiejący wiatr nie pozwolił na sensowne rozpalenie ogniska, więc zostawiamy tą misję na inną okazję.

Udaliśmy się do schroniska PTTK im. Stanisława Dunin-Borkowskiego by odpocząć, zjeść, napić się tego czy tamtego. Wędrowcy po szlakach to jedna wielka rodzina, pomimo iż się nie znamy to każdy mijany człowiek jest pozdrawiany i zauważony. To oznaka szacunku, którym warto obdarowywać. Spotkaliśmy wiele osób na szlaku, ale to w strzelistym budynku schroniska poznaliśmy osobiście ciekawe osoby, które w tym miejscu tego wpisu pozdrawiamy.

Pojedzeni i napojeni ruszyliśmy w drogę powrotną – kolejne około 7 kilometrów marszu, teraz już z górki. W odkrytych miejscach chłonęliśmy widoki. Na północ patrząc, gdzieś tam w oddali majaczył Kraków. Widok południowy to pasma gór. Wyższe, niższe, Beskidy, Tatry… gdzieś tam Babia Góra. Takie widoki wzbogacają wyobraźnie. Takie momenty dodają mocy i otuchy jednocześnie. Warto się zmęczyć w taki sposób – to zmęczenie jest przyjemnie, a nasze akumulatory naładowane mocą z natury. Piękny czas, piękna integracja i przygoda. Każdy z nas wrócił do siebie z nową jakością siebie. Polecamy takie aktywności.

Zobacz pozostałe wpisy

Majówkowe Gadżety: Reklamowe Hity na Wiosenne Świętowanie
Data publikacji: 30.04.2024 (12:05)

Wiosna to idealny czas na integrację na świeżym powietrzu i świętowanie w gronie najbliższych. Majówka to okazja, aby wypocząć, ale także świetny moment na promocję marki poprzez oryginalne gadżety reklamowe. Oto kilka pomysłów na gadżety, które sprawią, że Twoja marka zostanie zapamiętana podczas k… czytaj więcej »

Chłodzące gadżety reklamowe – idealne rozwiązanie na upalne dni
Data publikacji: 30.04.2024 (09:04)

Lato w pełni, a słońce praży bezlitośnie. W takie dni każdy szuka sposobów, aby choć trochę złagodzić upały. Dlatego to idealny czas, aby przedstawić Twojej firmie unikalne gadżety reklamowe, które nie tylko ochłodzą Twoich klientów, ale również skutecznie wypromują Twoją markę podczas letnich miesi… czytaj więcej »

Magiczny Świat Kreatywności: Kredki Reklamowe Dla Dzieci
Data publikacji: 24.04.2024 (12:33)

W dzisiejszym cyfrowym świecie, wypełnionym ekranami i elektronicznymi gadżetami, warto czasem wrócić do prostych, tradycyjnych form zabawy. Kredki reklamowe dla dzieci to jedno z takich magicznych narzędzi, które nie tylko rozwijają kreatywność, ale także pobudzają wyobraźnię i stymulują rozwój dzi… czytaj więcej »

Smycze Reklamowe: Wokół Szyi, na Ustach Wszystkich – Jak Prosty Gadżet Może Rewolucjonizować Twoją Strategię Marketingową
Data publikacji: 17.04.2024 (08:04)

W dynamicznym świecie marketingu, gdzie każda marka walczy o uwagę konsumentów, smycze reklamowe stanowią prosty, ale skuteczny sposób na wyróżnienie się. Te niewielkie akcesoria, choć mogą wydawać się trywialne, są w rzeczywistości potężnym narzędziem promocyjnym, które łączy w sobie funkcjonalność… czytaj więcej »

Z Miśkiem Pluszowym na Czele: Reklama, która Przytula!
Data publikacji: 16.04.2024 (13:40)

W dobie wszechobecnej cyfryzacji i coraz bardziej bezpośredniej komunikacji marketingowej, nostalgiczne, a zarazem innowacyjne podejście do reklamy zyskuje na wartości. Ostatnimi czasy, jednym z najbardziej urokliwych i skutecznych przykładów takiej strategii jest kampania reklamowa, której centraln… czytaj więcej »