... Wędrowcy po szlakach to jedna wielka rodzina

pomimo iż się nie znamy to każdy mijany człowiek jest pozdrawiany i zauważony. To oznaka szacunku którym warto obdarowywać."...

Uczyniliśmy tradycji zadość i jak co roku, wraz z jego początkiem ruszyliśmy w góry. Oto nasz sposób na spędzenie czasu, oto nasza metoda integracji w gronie znajomych związanych z Podarowane.pl .

Wędrowcy
Tym razem naszym łupem padły dwa szczyty. Pierwszy to Luboń Mały ze swoją wysokością 869 m n.p.m. Na rozgrzewkę „weszło” w nogi 200 metrów zniesienia. To żaden wyczyn – to przygoda. Warunki pogodowe 100% zimowe. Wokół nas piękna polska zima, taka jak należy. Wędrowaliśmy przez las wśród wysokich oszronionych drzew. Mroziło policzki, zawiewało po uszach, a my torowaliśmy ścieżkę idąc raz gęsiego, raz zbici w grupę. Biały krajobraz rozświetlał nasze uśmiechy...bo było wesoło. Pamiętamy proste powiedzenia, wiemy że śmiech to zdrowie! Plan był prosty – iść w kierunku Luboń Wielki, zdobyć ten szczyt leżący na wysokości 1022 m n.p.m., i rozpalić w wytyczonym tam miejscu ognisko. Drewno taszczyliśmy ze sobą. Po około siedmiu kilometrach maszerowania znaleźliśmy się w kluczowym punkcie wycieczki.

Z naturą nie wygrasz – wiejący wiatr nie pozwolił na sensowne rozpalenie ogniska, więc zostawiamy tą misję na inną okazję.

Udaliśmy się do schroniska PTTK im. Stanisława Dunin-Borkowskiego by odpocząć, zjeść, napić się tego czy tamtego. Wędrowcy po szlakach to jedna wielka rodzina, pomimo iż się nie znamy to każdy mijany człowiek jest pozdrawiany i zauważony. To oznaka szacunku, którym warto obdarowywać. Spotkaliśmy wiele osób na szlaku, ale to w strzelistym budynku schroniska poznaliśmy osobiście ciekawe osoby, które w tym miejscu tego wpisu pozdrawiamy.

Pojedzeni i napojeni ruszyliśmy w drogę powrotną – kolejne około 7 kilometrów marszu, teraz już z górki. W odkrytych miejscach chłonęliśmy widoki. Na północ patrząc, gdzieś tam w oddali majaczył Kraków. Widok południowy to pasma gór. Wyższe, niższe, Beskidy, Tatry… gdzieś tam Babia Góra. Takie widoki wzbogacają wyobraźnie. Takie momenty dodają mocy i otuchy jednocześnie. Warto się zmęczyć w taki sposób – to zmęczenie jest przyjemnie, a nasze akumulatory naładowane mocą z natury. Piękny czas, piękna integracja i przygoda. Każdy z nas wrócił do siebie z nową jakością siebie. Polecamy takie aktywności.

Zobacz pozostałe wpisy

Magiczny Świat Kreatywności: Kredki Reklamowe Dla Dzieci
Data publikacji: 24.04.2024 (12:33)

W dzisiejszym cyfrowym świecie, wypełnionym ekranami i elektronicznymi gadżetami, warto czasem wrócić do prostych, tradycyjnych form zabawy. Kredki reklamowe dla dzieci to jedno z takich magicznych narzędzi, które nie tylko rozwijają kreatywność, ale także pobudzają wyobraźnię i stymulują rozwój dzi… czytaj więcej »

Smycze Reklamowe: Wokół Szyi, na Ustach Wszystkich – Jak Prosty Gadżet Może Rewolucjonizować Twoją Strategię Marketingową
Data publikacji: 17.04.2024 (08:04)

W dynamicznym świecie marketingu, gdzie każda marka walczy o uwagę konsumentów, smycze reklamowe stanowią prosty, ale skuteczny sposób na wyróżnienie się. Te niewielkie akcesoria, choć mogą wydawać się trywialne, są w rzeczywistości potężnym narzędziem promocyjnym, które łączy w sobie funkcjonalność… czytaj więcej »

Z Miśkiem Pluszowym na Czele: Reklama, która Przytula!
Data publikacji: 16.04.2024 (13:40)

W dobie wszechobecnej cyfryzacji i coraz bardziej bezpośredniej komunikacji marketingowej, nostalgiczne, a zarazem innowacyjne podejście do reklamy zyskuje na wartości. Ostatnimi czasy, jednym z najbardziej urokliwych i skutecznych przykładów takiej strategii jest kampania reklamowa, której centraln… czytaj więcej »