Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe są wyjątkowym gadżetem reklamowym, takim, który na długo pozostawi ślad twojej marki w sferze zmysłów klienta czy kontrahenta. Jedni je lubią bardziej, inni trochę mniej – rzadkością bywa ktoś, kto nie lubi ich wcale.

Są smaczne i kojarzą nam się z dzieciństwem, z błogością, wzrostem energii, a nawet z nagrodą – jednym słowem sama przyjemność! Rozpuszczana w ustach krówka „mordoklejka’ przyjemnie otula kubeczki smakowe, wprawia w dobry nastrój i daje dosłownie poczucie bezpieczeństwa. Taki rodzaj podarunku wpływa bezpośrednio na chemię w naszym mózgu, a on sam się żywi cukrami przede wszystkim.

Hormon szczęścia, czyli serotonina, odpowiada za doznania płynące ze spożywania słodyczy. Hormon ten, działa antydepresyjnie, podnosi witalność ciała i wzmaga poczucie mocy – po słodkim jakoś chce się bardziej żyć! Wiadomo też, że spadek serotoniny prowadzi do senności, wrogości czy niepokoju.

Ochotę na słodycze miewamy podczas pogorszenia się nastroju lub by nagrodzić się za zrobioną „robotę”.

Obdarowanie kogoś słodkościami sprawia ludziom przyjemność, zaczynają Cię dobrze kojarzyć, ponieważ dostarczając im cukierki owinięte w wizerunek marki, docierasz poprzez przyjemne doznania, konkretne zmysły przez świadomość aż do podświadomości. Podświadomie już zawsze twoja marka będzie się kojarzyła dobrze i już!

Zatem słodycze reklamowe to świetne artykuły promocyjne, które zdecydowanie i bardzo wyraźnie pomogą w promowaniu dowolnego biznesu czy brandu. Spersonalizowane słodycze poprawiają wizerunek marki w oczach klientów – tych stałych, jak i pomagają pozyskać nowych.

Słodycze reklamowe to gadżet użytkowy, który można wykorzystać w każdego rodzaju akcji promocyjnych, targów, wydarzeń, eventów, imprez biznesowych, w biurze czy w bezpośrednim kontakcie z klientem na przysłowiowej kawce.