Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019

Klasyczna podróż do świata reklamy – czyli nasza wizyta na RemaDays 2019.

Niby rutynowo jak to bywa z roku na rok, nasza brygada firmowa odwiedziła targi reklamy Rema Days koło Warszawy. Wyjazd niby służbowy, jednak oscylował bardziej po orbicie koleżeńskich spotkań ze znanymi personami z branży w której łączą nas relacje wieloletnie, a wychodzące poza poziom biznesowy. Tak, tak – wszyscy tu lubimy gadgety i się na nich znamy. Poniekąd będąc na bieżąco z nowymi innowacjami z całego świata, raczej nastawieni sceptycznie,  zawieszaliśmy oko na prezentacjach targowych. Jak dla nas – czyli osób z wieloletnim stażem, przebywanie w takich okolicznościach nie jest niczym
nowym czy zaskakujący… a jednak działo się, oj działo. Atmosfera, którą stworzyli znajomi oraz nowo poznane postaci świata reklamy, nadzwyczaj naładowała nas energią. Mało tego. Teraz już oficjalnie musimy się przyznać – najpierw po ciuchu w kuluarach, między sobą to zrobiliśmy. Po ochłonięciu oficjalnie nadajemy komunikat : są nowe, innowacyjne, ciekawe, rozwojowe gadgety, których do czasu wizyty pod stolicą nie znaliśmy i które od powrotu trzymaliśmy w tajemnicy. Rzecz numer dwa to kooperacje, które powstały i które stworzą ciekawe działania na rzecz rozwoju Podarowane.pl. Musieliśmy się oswoić z tym i
z tamtym, by o tym napisać. Z lekkim rumieńcem na policzkach będziemy wprowadzać nowe rozwiązania w obieg naszej firmy, najpierw jako zajawkowa prezentacja, a następnie fizycznie – tak, by zmysły mogły je poznać, a klient wykorzystać w najlepsze. Ups, przecież już nowe gadgety prezentujemy na naszej stronie internetowej. Ale ten czas szybko płynie…

Wnioski nasunęły się same. Do niedawna byliśmy małą ekipą, która miała marzenie by zwojować branżę, a teraz jest nas dużo więcej i pomimo codziennie zbieranego doświadczenia, chcemy realizować coraz to nowsze marzenia. Nasz „gifts world” się poszerza. Dobrze że z wystawcami z całego świata można było nawiązać relacje, że są takie miejsca i dni w roku gdzie interakcje biznesowe wychodzą poza granicę multimedialną. Kluczową sprawą tych targów, w tym roku, dla naszej firmy było popchnięcie naszych ideologii biznesowych na konkretne horyzonty. To dzięki ludziom, którzy tworzą światek reklamowy, branża ta ma ogromne znaczenie ekonomiczne oraz praktyczne na świecie. Jesteśmy częścią tego całego pozytywnego zamieszania i jeśli na „początku był
chaos”, to w opozycji do niego rozwinęliśmy się my jako struktura spajająca ludzi aktywnych, lubiących swoje zajęcie i kochających życie... Takie wnioski się nasuwają po powrocie z Rema Days. Dobrze jest dostrzec, że jest się częścią pewnej ważnej całości, ale na tyle indywidualną by robić to co się robi z własnym akcentem i stylem. Jak to wspomniano o nas po targach - „klasa”.

Zobacz pozostałe wpisy

Jak w kreatywny sposób wykorzystać gadżety reklamowe w marketingu?
Data publikacji: 28.03.2024 (12:55)

W dobie wszechobecnej konkurencji i informacyjnego szumu, firmy muszą szukać coraz to nowych sposobów, aby dotrzeć do swoich klientów i zapadnąć w ich pamięć. Gadżety reklamowe, choć mogą wydawać się tradycyjnym narzędziem marketingowym, w rzeczywistości oferują szerokie spektrum możliwości dla krea… czytaj więcej »

Jak zaprojektować kreatywny nadruk na odzież?
Data publikacji: 26.03.2024 (19:48)

W dobie rosnącej konkurencji na rynku warto pomyśleć o inwestycji w oryginalne i efektowne gadżety reklamowe, pozwalające wyróżnić się spośród innych firm. W dzisiejszym artykule przedstawiamy kilka wskazówek, które pomogą Ci stworzyć niebanalne projekty nadruków na odzieży. Dzięki temu Twoje logo z… czytaj więcej »

Gadżety Reklamowe, Które Zdobywają Szczyty Popularności na Rynku
Data publikacji: 25.03.2024 (12:08)

W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu, gadżety reklamowe wciąż pozostają jednym z najskuteczniejszych narzędzi w budowaniu marki i wzmacnianiu relacji z klientami. Co więcej, w erze cyfrowej, kiedy większość komunikacji odbywa się online, fizyczne produkty reklamowe mogą przynieść odświe… czytaj więcej »

Brelok: Mały Gadżet o Wielkiej Mocy w Świecie Marketingu
Data publikacji: 22.03.2024 (08:03)

W obszernym świecie gadżetów reklamowych jest mały bohater, który wyróżnia się swoją wszechstronnością, efektywnością kosztową i potężnym wpływem: brelok. Ten pozornie prosty dodatek wykracza poza samą funkcję trzymania kluczy; jest potężnym narzędziem promocji marki, tworząc trwałe wrażenia na odbi… czytaj więcej »

Majsterkowicz W Akcji: Najlepsze Gadżety do Szybkich Napraw
Data publikacji: 19.03.2024 (11:37)

W dzisiejszym świecie DIY, gdzie każdy z nas chce być niezależny i samodzielny w prowadzeniu drobnych napraw domowych, kluczowe staje się posiadanie odpowiednich narzędzi. Nie tylko te tradycyjne, ale również gadżety reklamowe, które mogą okazać się nieocenione w codziennym majsterkowaniu. Oto przeg… czytaj więcej »