0
Studio Siedem na Targach RemaDays Warsaw 2015 - relacja

Studio Siedem na Targach RemaDays Warsaw 2015 - relacja

4-6 luty 2015 - na te kilka dni Warszawa przeobraziła się w "Mekkę" do której zjechali się specjaliści z dziedziny marketingu, poligrafii i reklamy z całej Polski i zagranicy. Dla wystawców była to możliwość zaprezentowania swych produktów i usług, a dla odwiedzających uczestnictwo w targach mogło być krokiem na przód jeśli chodzi o inspiracje i nowe pomysły.

11 edycja Targów RemaDays Warsaw już za nami. To największe wydarzenie w branży reklamowej w Europie Środkowej skupiło w jednym miejscu i czasie około sześciuset wystawców i niezliczoną ilość odwiedzających. Po raz kolejny entuzjaści reklamy i poligrafii mieli okazję pogłębić wiedzę związaną z branżą, nawiązać relacje biznesowe i spotkać się face to face. Kolejki tuż przy wejciu i podczas zwiedzania stoisk mówiły same za siebie. Popularność targów tylko potwierdza fakt, że w dobie internetu, sms-ów, maili i innych „przyspieszaczy łączności", to właśnie jednak spotkania międzyludzkie są kluczowe.

Z racji tego, że Remadays to swoiste źródło wiedzy, informacji i inspiracji to i oferta była bardzo szeroka. Grono wystawców prezentowało między innymi takie produkty jak: tekstylia, koszulki, ceramikę, długopisy, kalendarze, torby, opakowania ozdobne, teczki reklamowe, artykuły do wina, kuchni, puchary, medale, notesy, produkty z filcu itd. Na oddzielnej hali skupiono pracujące maszyny, dzięki czemu można było się dowiedzieć jak urządzenia działają i w jaki sposób odbywa się znakowanie produktów poszczególnymi metodami.

Na targi nasz czeteroosobowy zespół przybył punktualnie o godz. 9 już 4 lutego i zostaliśmy do końca. Grafik był bardzo napięty. Wędrówki od stoiska do stoiska, podziwianie ekspozycji, wymiana wizytówek, zbieranie ton katalogów powodowało, że godziny spędzone w halach mijały niezwykle szybko. Miłe spotkania z wystawcami, pyszna kawa, prezentowane nowości gadżetowe i atmosfera jaka towarzyszyła całemu wydarzeniu sprawiła, że na pewno nie zabraknie nas za rok.


Zobacz pozostałe wpisy

Smycze Reklamowe: Wokół Szyi, na Ustach Wszystkich – Jak Prosty Gadżet Może Rewolucjonizować Twoją Strategię Marketingową
Data publikacji: 17.04.2024 (08:04)

W dynamicznym świecie marketingu, gdzie każda marka walczy o uwagę konsumentów, smycze reklamowe stanowią prosty, ale skuteczny sposób na wyróżnienie się. Te niewielkie akcesoria, choć mogą wydawać się trywialne, są w rzeczywistości potężnym narzędziem promocyjnym, które łączy w sobie funkcjonalność… czytaj więcej »

Z Miśkiem Pluszowym na Czele: Reklama, która Przytula!
Data publikacji: 16.04.2024 (13:40)

W dobie wszechobecnej cyfryzacji i coraz bardziej bezpośredniej komunikacji marketingowej, nostalgiczne, a zarazem innowacyjne podejście do reklamy zyskuje na wartości. Ostatnimi czasy, jednym z najbardziej urokliwych i skutecznych przykładów takiej strategii jest kampania reklamowa, której centraln… czytaj więcej »

Czar Wina: Zestawy, Które Podkreślą Magię Każdej Degustacji
Data publikacji: 09.04.2024 (10:40)

Gadżety reklamowe związane z winem to elegancki i wyrafinowany sposób na promocję marki, który z pewnością zostanie doceniony przez miłośników tego szlachetnego trunku. Zestawy do wina jako gadżety reklamowe to nie tylko świetny pomysł na prezent dla klientów lub partnerów biznesowych, ale także dos… czytaj więcej »