Jesień to wyjątkowy czas dla każdego posiadacza samochodu. Spadające liście, częste deszcze, a niekiedy i pierwsze przymrozki stawiają przed kierowcami nowe wyzwania. Właściwe przygotowanie pojazdu do tych warunków nie tylko zwiększa bezpieczeństwo, ale także wpływa na długowieczność i estetykę samo… czytaj więcej »
RemaDays i PSP 2018
Połowa lutego i kolejne targi znowu za nami. Jednak tym razem było zupełnie inaczej niż dotychczas. Poniżej krótka relacja z naszego wypadu do Warszawy.
Oprócz naszej standardowej wizyty na RemaDays w Nadarzynie, zostaliśmy też zaproszeni do Warszawy na pierwszą edycję Promo Show Professional. Organizatorem i realizatorem pomysłu był OOH Magazine. Wydarzenie to stanowiło zupełnie inną, nową formułę spotkań i targów na rynku B2B. Miało na celu indywidualne spotkanie wyselekcjonowanej grupy największych dostawców z przedstawicielami kluczowych agencji reklamowych. Prezentacja nowości miała miejsce w Warszawskim Hotelu Novotel i odbywała się w bardzo kameralnej i miłej atmosferze. Wielkim atutem PSP niewątpliwie było zwrócenie uwagi na Klienta. Wprowadzono w tej kwestii sporo ułatwień, w tym dostawę pakietu katalogów od wszystkich dostawców do siedziby zaproszonych agencji. Taka forma z całą pewnością była doceniona przez większość. Zwieńczeniem tego eventu była całonocna impreza zamknięta, która odbywała się w jednym z warszawskich klubów. Z pewnością PSP 2018 zaliczyć możemy do wydarzenia, na którym warto było być. W przypadku Targów Remadays, czyli targów o nieco większej skali, po raz kolejny mieliśmy okazję spotkać się z naszymi stałymi dostawcami, porozmawiać o produktach, obejrzeć nowości, a także nawiązać nowe kontakty. Nadarzyn po raz kolejny przyciągnął wielu zainteresowanych. Dla nas coroczny udział w targach jest zawsze możliwością do zapoznania się z branżowymi nowinkami oraz do spotkania wszystkich dostawców gadżetów reklamowych z kraju i zagranicy.