Idź w dyskomfort dla komfortu

Nie chcę pod koniec życia stwierdzić, że przeżyłam tylko jego długość. Chcę przeżyć też pełną jego szerokość.

Diane Ackerman

Celem życia jest życie samo w sobie. Po prostu. To duży cel dotyczący nasz wszystkich. Ale by nie było tak jałowo, każdy duży cel zawiera też w sobie podpunkty. Cele mniejsze. To one potrafią napędzać nas, ludzi, do działania. Potrafią być motywatorem do realizacji różnych projektów, do spełniania marzeń czy zadość uczynienia dręczącej nas ciekawości.

termos

Bo my, ludzie, jesteśmy ciekawscy – mamy to w naturze, dostaliśmy taką cechę wraz z całym pakietem życia. Uwielbiamy doświadczać tego, co jest przyjemne, znane oraz nie bardzo lubimy doświadczać nieznanego nam, nowego. Tak mówi umysł – nie znasz to zostaw. Serce jednak podpowiada, by brnąć w nieznane, w nowe...bo jesteśmy ciekawi doświadczeń. To one budują naszą wiedzę o świecie oraz o nas samych przede wszystkim. Paradoks życia – idź w dyskomfort dla komfortu.

Człowiek nie wie, na jak wiele go stać, dopóki nie stanie twarzą w twarz w sytuacji w której będzie wręcz zmuszony się sprawdzić. Nie wiemy gdzie są nasze granice, jakie szerokie mamy możliwości.

Wiedza przychodzi wraz z doświadczeniem jeśli umiemy wyciągać wnioski z danych przeżyć.

My, jako ekipa firmowa realizujemy się nie tylko w pracy, bywa że całą gromadą ruszamy po wspólne mniejsze cele. Skoro zima sprzyja wędrówką w skrajnie „ekstremalnych” warunkach, jest to dobry moment na sprawdzenie siebie w doborowym towarzystwie.

Każdy z nas inny, każdy swój i każdy ciekawy.

Zorganizowaliśmy sobie wycieczkę pieszą w górach. Nasz cel był prosty: cały dzień na szlaku górskim. Wyjście z komfortu w dyskomfort, by przypomnieć sobie zimę w pełni, wzmocnić organizm i przeżyć coś... zwyczajnie niezwykłego.

Wędrówka po Beskidzie Żywieckim z przerwą w schronisku. Od świtu do zmierzchu.

Jak to powiedział Walt Disney:
„Różnica pomiędzy sukcesem a porażką leży zazwyczaj w niepoddawaniu się.”

Spędziliśmy świetny czas i zrealizowaliśmy mini cel, który zbudował nam nieco charakter na „plus”. Jak w pracy: zawsze dajemy radę i działamy sprawnie. Tak samo „in real live”. Lubimy wycieczki – to one poszerzają nasze horyzonty. Dziś brnęliśmy w śniegu po pachy, gubiliśmy szlaki, wędrowaliśmy dzielnie przy bardzo niskiej temperaturze... popijaliśmy herbaty z termosów…

Daliśmy radę. Zawsze dajemy.
Ekipa Podarowane.pl

wycieczka

Zobacz pozostałe wpisy

Jak w kreatywny sposób wykorzystać gadżety reklamowe w marketingu?
Data publikacji: 28.03.2024 (12:55)

W dobie wszechobecnej konkurencji i informacyjnego szumu, firmy muszą szukać coraz to nowych sposobów, aby dotrzeć do swoich klientów i zapaść w ich pamięć. Gadżety reklamowe, choć mogą wydawać się tradycyjnym narzędziem marketingowym, w rzeczywistości oferują szerokie spektrum możliwości dla kreaty… czytaj więcej »

Jak zaprojektować kreatywny nadruk na odzież?
Data publikacji: 26.03.2024 (19:48)

W dobie rosnącej konkurencji na rynku warto pomyśleć o inwestycji w oryginalne i efektowne gadżety reklamowe, pozwalające wyróżnić się spośród innych firm. W dzisiejszym artykule przedstawiamy kilka wskazówek, które pomogą Ci stworzyć niebanalne projekty nadruków na odzieży. Dzięki temu Twoje logo z… czytaj więcej »

Gadżety Reklamowe, Które Zdobywają Szczyty Popularności na Rynku
Data publikacji: 25.03.2024 (12:08)

W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu, gadżety reklamowe wciąż pozostają jednym z najskuteczniejszych narzędzi w budowaniu marki i wzmacnianiu relacji z klientami. Co więcej, w erze cyfrowej, kiedy większość komunikacji odbywa się online, fizyczne produkty reklamowe mogą przynieść odświe… czytaj więcej »

Brelok: Mały Gadżet o Wielkiej Mocy w Świecie Marketingu
Data publikacji: 22.03.2024 (08:03)

W obszernym świecie gadżetów reklamowych jest mały bohater, który wyróżnia się swoją wszechstronnością, efektywnością kosztową i potężnym wpływem: brelok. Ten pozornie prosty dodatek wykracza poza samą funkcję trzymania kluczy; jest potężnym narzędziem promocji marki, tworząc trwałe wrażenia na odbi… czytaj więcej »

Majsterkowicz W Akcji: Najlepsze Gadżety do Szybkich Napraw
Data publikacji: 19.03.2024 (11:37)

W dzisiejszym świecie DIY, gdzie każdy z nas chce być niezależny i samodzielny w prowadzeniu drobnych napraw domowych, kluczowe staje się posiadanie odpowiednich narzędzi. Nie tylko te tradycyjne, ale również gadżety reklamowe, które mogą okazać się nieocenione w codziennym majsterkowaniu. Oto przeg… czytaj więcej »