0
Koniec końców doczekaliśmy się!

Koniec końców doczekaliśmy się!



15-16 wrzesień 2021. Festiwal Marketingu i Druku

Koniec końców doczekaliśmy się! W halach EXPO XXI Warszawa odbyły sie tak długo oczekiwane targi branży reklamowej. Pojechaliśmy spotkać się twarzą w twarz ze znajomymi kontrahentami, przyjaciółmi, dostawcami oraz by zainspirować się nowościami w dziedzinie jakiej sami bywamy inspiracją dla innych. Wymiana musi być.
 

EXPO XXI Warszawa
Jesteśmy stałymi bywalcami tego eventu i można by teoretyzować, że nic nas już tam nie zaskoczy. Nic bardziej błędnego. Do grona wystawców dołączyło wiele nowych firm, a nawet wróciły te, których dawno nie widzieliśmy. Zaskoczyły nas nowe innowacyjne rozwiązania oraz produkty. Szok! Przyjemnością było porozmawiać, uścisnąć dłoń z naszymi stałymi partnerami, wymienić spostrzeżenia oraz wysnuć wnioski podczas nieskończonych rozmów. Nasza krytyka miała postawę konstruktywną ponieważ wiemy, że dzięki prawdziwej dyskusji można realnie wprowadzić sensowne zmiany budujące lepszą przyszłość.
 
Nie zmarnowaliśmy tego targowego czasu na snucie się pomiędzy stoiskami. Nie, nie. Byliśmy przygotowani na sensowne, trudne ale budujące rozmowy z kilkoma firmami, oraz sami zostaliśmy postawieni przed ciekawymi tematami związanymi bezpośrednio z naszą marką Podarowane.pl. Ze spokojem i konsekwencją odpowiadaliśmy na pytania, jednocześnie sugerując nasz punkt widzenia na pewne aspekty branży reklamowej. Ta wstawa wzmocniła nasze poczucie pozycji na rynku. Z pewnością nie giniemy w tłumie i mamy swój styl oraz charakter.
 
Oczywiście poza oficjalnymi spotkaniami wpadliśmy na backstage, by na chwile opuścić środowisko biznesowe (które jest przy okazji dla nas hobby :)), a w zasadzie zrzucić z siebie etykietki i wspólnie spędzić czas jak człowiek z człowiekiem.

 

Zobacz pozostałe wpisy

Magiczny Świat Kreatywności: Kredki Reklamowe Dla Dzieci
Data publikacji: 24.04.2024 (12:33)

W dzisiejszym cyfrowym świecie, wypełnionym ekranami i elektronicznymi gadżetami, warto czasem wrócić do prostych, tradycyjnych form zabawy. Kredki reklamowe dla dzieci to jedno z takich magicznych narzędzi, które nie tylko rozwijają kreatywność, ale także pobudzają wyobraźnię i stymulują rozwój dzi… czytaj więcej »

Smycze Reklamowe: Wokół Szyi, na Ustach Wszystkich – Jak Prosty Gadżet Może Rewolucjonizować Twoją Strategię Marketingową
Data publikacji: 17.04.2024 (08:04)

W dynamicznym świecie marketingu, gdzie każda marka walczy o uwagę konsumentów, smycze reklamowe stanowią prosty, ale skuteczny sposób na wyróżnienie się. Te niewielkie akcesoria, choć mogą wydawać się trywialne, są w rzeczywistości potężnym narzędziem promocyjnym, które łączy w sobie funkcjonalność… czytaj więcej »

Z Miśkiem Pluszowym na Czele: Reklama, która Przytula!
Data publikacji: 16.04.2024 (13:40)

W dobie wszechobecnej cyfryzacji i coraz bardziej bezpośredniej komunikacji marketingowej, nostalgiczne, a zarazem innowacyjne podejście do reklamy zyskuje na wartości. Ostatnimi czasy, jednym z najbardziej urokliwych i skutecznych przykładów takiej strategii jest kampania reklamowa, której centraln… czytaj więcej »