Walentynki to idealna okazja, aby zaprezentować swoją markę w ciepłym, serdecznym świetle. Gadżety reklamowe z logo firmy, które jednocześnie umilają i uatrakcyjniają to romantyczne święto, mogą być nie tylko miłym gestem, ale również skutecznym narzędziem marketingowym. Oto kilka pomysłów na gadżet… czytaj więcej »
Jakie upominki wręczać gościom na konferencjach?
Organizacja konferencji to nie lada wyzwanie. Aby uczestnicy tego typu wydarzenia zapamiętali je na długo, warto zadbać o odpowiednie upominki. W jaki sposób wybrać prezenty, które ucieszą gości i jednocześnie będą efektywnym narzędziem promocji? Dowiesz się tego z dalszej części naszego artykułu. Przedstawiamy w niej kilka propozycji podarków dla uczestników konferencji.
Upominki praktyczne – gadżety z nadrukiem, akcesoria, przedmioty codziennego użytku
Upominki wręczane na konferencjach powinny być przede wszystkim praktyczne. Warto postawić na przedmioty, które uczestnicy będą mogli wykorzystać zarówno podczas samej konferencji, jak i po jej zakończeniu. Jednym z takich rozwiązań są kubki termoaktywne z nadrukiem. To nie tylko elegancki i modny gadżet, ale także uniwersalny przedmiot pozwalający utrzymać temperaturę napojów przez dłuższy czas. Nadruk na kubkach umożliwia umieszczenie logo firmy czy nazwy konferencji, co sprawia, że uczestnicy będą mieli okazję wrócić myślami do wydarzenia za każdym razem, gdy będą korzystać z kubka.Innym praktycznym gadżetem są przenośne ładowarki, które pomagają uczestnikom naładować swoje urządzenia w przypadku wyczerpania baterii. Zastosowanie logotypu firmy na obudowie powerbanków sprawia, że produkty te stanowi również reklamę przedsiębiorstwa lub instytucji organizującej wydarzenie.
Jednym z popularnych upominków na konferencjach są oczywiście długopisy. Opatrzone odpowiednim nadrukiem – np. firmowym logo – stają się cennym nośnikiem informacji o marce. Jednocześnie uczestnicy wydarzenia mogą od razu je wykorzystać, dlatego spotykają się z bardzo pozytywnym odbiorem.
Kolejny praktyczny upominek, który z pewnością spodoba się uczestnikom eventu, to pendrive. Tego typu gadżety są niezwykle przydatne nie tylko w trakcie konferencji. Po jej zakończeniu z pewnością niejednokrotnie będą używane, a tym samym logo firmowe może pojawić się w różnych miejscach, zwiększając rozpoznawalność marki.
Upominki edukacyjne – książki i publikacje związane z tematyką wydarzenia
Warto pomyśleć również o upominkach o charakterze edukacyjnym. Prezentacja nowości wydawniczych lub udostępnienie specjalnych wydań publikacji związanych z tematyką konferencji jest świetnym pomysłem na atrakcyjny upominek. W przypadku konferencji naukowych czy biznesowych wartością dodaną dla uczestników jest dostęp do wiedzy ekspertów biorących udział w wydarzeniu.Upominki ekologiczne – torby materiałowe, koszulki z bawełny organicznej
Ważnym aspektem przy wyborze upominków dla uczestników konferencji jest również dbałość o środowisko. Uczestnicy z pewnością docenią prezenty o charakterze ekologicznym, takie jak torby materiałowe, koszulki z bawełny organicznej czy teczki z papieru z recyklingu. Gadżety te mają praktyczne zastosowanie, a jednocześnie przekazują ważne wartości ekologiczne.Obecnie coraz większy nacisk kładzie się na dbałość o środowisko naturalne. Dlatego też firma rozdająca gadżety w duchu eko prezentuje się jako marka profesjonalna, świadoma problemów planety i niepozostająca wobec nich obojętna. Bez wątpienia ekologiczne upominki pozwolą nie tylko budować świadomość marki, ale przyczynią się do poprawy jej wizerunku.
Upominki związane z miejscem konferencji
Wybierając upominki dla uczestników konferencji, warto pomyśleć również o prezentach, które nawiązują do miejscowości, w której odbywa się wydarzenie. Mogą to być tradycyjne pamiątki zawierające nawiązania do symboli regionu, ale również produkty lokalnych firm czy rodzime słodycze. Takie rozwiązanie sprawdza się szczególnie w przypadku konferencji organizowanych przez samorządy lokalne lub instytucje promujące turystykę.O czym pamiętać przy wyborze gadżetów dla uczestników konferencji?
Kubki, długopisy, powerbanki, pendrive’y, torby czy książki – żaden z tych gadżetów rozdanych na konferencji nie spotka się z pozytywną reakcją uczestników, jeśli nie będzie wysokiej jakości. Nawet jeżeli będą to przedmioty praktyczne, nie oznacza to, że wywiążą się ze swojej funkcji narzędzia promującego markę. Należy pamiętać, że wszystkie gadżety powinny odznaczać się ponadto starannym wykonaniem i nienaganną estetyką. Naniesiony na nie nadruk także musi się odpowiednio prezentować, inaczej logo nie będzie budziło dobrych skojarzeń.Trzeba też zadbać o to, by upominki były trwałe, a więc wykonane z dobrych gatunkowo materiałów. Dzięki temu długo posłużą swoim właścicielom, a logotyp czy slogan reklamowy będzie często eksponowany. Przed wyborem upominków warto też zastanowić się nad specyfiką grupy odbiorców – jeżeli jest taka możliwość, znakomitym rozwiązaniem jest podarowanie im gadżetów wpisujących się w ich indywidualne potrzeby i zainteresowania.