0
10 najchętniej wybieranych gadżetów reklamowych wiosna-lato 2019

10 najchętniej wybieranych gadżetów reklamowych wiosna-lato 2019

Cieszą się ogromną popularnością wśród firm, które cenią sobie spójną i nowoczesną formę identyfikacji wizualnej. Coraz większy wybór gadżetów reklamowych sprawia, że nie zawsze wiadomo na co się zdecydować, a także, które akcesoria spodobają się potencjalnym klientom.

W związku z tym poniżej prezentujemy najchętniej wybierane gadżety w sezonie wiosna – lato 2019



 





1. Powerbanki reklamowe: już od kilku lat cieszą się popularnością i stanowią jedne z bardziej użytecznych gadżetów. W dobie internetu i smartfonów przydadzą się one każdemu, jednocześnie zapewniając stały dostęp do sieci.





2. Pendrivy: dzięki temu, że tworzone są w wielu różnych kształtach i ciekawych kolorach klienci jeszcze bardziej chcą je mieć. Co więcej, są bardzo praktyczne i przydadzą się każdemu do zapisania prezentacji, zdjęć czy dokumentów.


 



3. Głośniki bezprzewodowe: możliwość połączenia ich z telefonem za pomocą Bluetooth oraz duża moc sprawiają, że głośniki zyskały ogromną popularność wśród młodzieży i dorosłych. Umieszczenie na nich logo przedsiębiorstwa to doskonała promocja.


 



4. Parasole: szczególnie w okresie wiosennym kiedy mamy do czynienia z dużą ilością opadów stanowią bardzo przydatne akcesoria, które zawsze z chęcią przyjmie od firmy potencjalny klient.



 



5. Worki reklamowe: ponieważ stanowią doskonałą alternatywę dla plecaków, są tańsze, a jednocześnie bardzo wygodne. Można zamówić je w wielu odcieniach, dzięki czemu dopasujesz je do barw swojej firmy.


 



6. Butelki i bidony: w czasach gdy staramy się zmniejszać ilość zużywanego plastiku, doskonałą alternatywą dla jednorazowych butelek są te wielorazowego użytku. Coraz więcej osób z nich korzysta, dzięki czemu ich popularność jako gadżetu reklamowego wzrasta.


 



7. Notesy: są bardzo praktyczne, a jednocześnie stylowe i mimo upływu lat nie tracą na popularności. Nieustannie znajdują się na wysokiej pozycji wśród najpopularniejszych gadżetów.



 



8. Kubki: najczęściej korzystają z nich pracownicy danej firmy, ale dobrze sprawdzą się także jako podarunek dla klienta. Kubki reklamowe wykonane w ciekawy sposób sprawiają, że wiele osób korzysta z nich również w domu.


 



9. Torby ekologiczne: coraz więcej osób rezygnuje z jednorazowych foliówek i wybiera płócienne torby, dlatego też chętnie otrzymują taki prezenty od firmy.




 


10. Długopisy i ołówki reklamowe: klienci zawsze lubią otrzymywać tego typu gadżety, ponieważ są przydatne i można z nich korzystać w pracy, szkole lub na uczelni.


 


Jak widać wśród najpopularniejszych akcesoriów w tym sezonie dominują produkty, które wybierają klienci już od kilku lat. Można również śmiało stwierdzić, że w dużej mierze postawili oni na funkcjonalność. Dlatego warto pamiętać, że dobry gadżet powinien być przede wszystkim użyteczny.






 

Zobacz pozostałe wpisy

Magiczny Świat Kreatywności: Kredki Reklamowe Dla Dzieci
Data publikacji: 24.04.2024 (12:33)

W dzisiejszym cyfrowym świecie, wypełnionym ekranami i elektronicznymi gadżetami, warto czasem wrócić do prostych, tradycyjnych form zabawy. Kredki reklamowe dla dzieci to jedno z takich magicznych narzędzi, które nie tylko rozwijają kreatywność, ale także pobudzają wyobraźnię i stymulują rozwój dzi… czytaj więcej »

Smycze Reklamowe: Wokół Szyi, na Ustach Wszystkich – Jak Prosty Gadżet Może Rewolucjonizować Twoją Strategię Marketingową
Data publikacji: 17.04.2024 (08:04)

W dynamicznym świecie marketingu, gdzie każda marka walczy o uwagę konsumentów, smycze reklamowe stanowią prosty, ale skuteczny sposób na wyróżnienie się. Te niewielkie akcesoria, choć mogą wydawać się trywialne, są w rzeczywistości potężnym narzędziem promocyjnym, które łączy w sobie funkcjonalność… czytaj więcej »

Z Miśkiem Pluszowym na Czele: Reklama, która Przytula!
Data publikacji: 16.04.2024 (13:40)

W dobie wszechobecnej cyfryzacji i coraz bardziej bezpośredniej komunikacji marketingowej, nostalgiczne, a zarazem innowacyjne podejście do reklamy zyskuje na wartości. Ostatnimi czasy, jednym z najbardziej urokliwych i skutecznych przykładów takiej strategii jest kampania reklamowa, której centraln… czytaj więcej »