0

Szklanki

Szklanki do biura to nieodłączny element każdej przestrzeni pracy, pełniący kluczową funkcję w codziennym funkcjonowaniu pracowników. Niezależnie od charakteru działalności firmy, warto zadbać o odpowiednie wyposażenie pomieszczeń socjalnych, tak aby pracownicy mogli cieszyć się chwilami relaksu i uzupełnienia energii.

Szklanki do wody – niezastąpione w codziennym użyciu

Woda stanowi podstawowy napój spożywany przez pracowników w trakcie dnia pracy, dlatego też warto zaopatrzyć się w odpowiedniej jakości szklanki do jej serwowania. Szklanki do wody różnią się od siebie kształtem, pojemnością oraz wykończeniem. W zależności od potrzeb można zdecydować się na proste, klasyczne modele o uniwersalnym designie lub postawić na bardziej wyrafinowane formy.

Szklanki do napojów alkoholowych – profesjonalizm i elegancja

Chociaż alkohol nie jest powszechnie spożywany w trakcie dnia pracy, to jednak warto zaopatrzyć się w szklanki do napojów wyskokowych na wypadek spotkań biznesowych czy okolicznościowych imprez firmowych. Szklanki do konkretnych trunków mają różne kształty i pojemności, a co za tym idzie, różnią się stylem oraz efektem serwowania danego napoju. Te przeznaczone do koktajli i drinków wystawowych są smuklejsze i wyższe. Z kolei szklanki do whisky oraz innych mocniejszych alkoholi mają specjalnie przystosowane kształty, które umożliwiają zamknięcie aromatów i podkreślenie smaku.

Nadruki na szklankach – doskonały sposób na promocję firmy

Szklanki do biura to nie tylko praktyczne gadżety służące codziennym potrzebom pracowników. Podobnie jak filiżanki z nadrukiem stanowią również znakomity nośnik reklamy. Dzięki specjalnym technikom druku możliwe jest naniesienie na nie dowolnej grafiki marketingowej. Wyeksponowanie logo czy sloganu na szklankach sprawia, że stają się one elementem identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa i wzmacniają jego markę. Personalizowane szklanki mogą zostać wykorzystane jako prezenty dla kontrahentów czy partnerów biznesowych, co ma pozytywny wpływ na budowanie relacji handlowych.